سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یک متنی است که به صورت غیر مستقیم خدمات و محصولات یک شرکت را تبلیغ می کند.این کار آنقدر غیر مستقیم صورت می گیرد که خوانند متوجه این موضوع نمی شود و گمان می کند نویسنده یک فرد کاملا بی طرف است. لینک سایت شما در متن رپورتاژ قرار داده می شود و از این طریق شما کاربران را به دیدن سایت خود راغب می کنید. اما با چه شیوه ای باید رپورتاژ آگهی را ایجاد کنیم طوری که هم بازدید سایت چندین برابر شود و هم رتبه آن ارتقا یابد. ما همه این موارد را در مقاله رپورتاژ آگهی توضیح داده ایم . شما می توانید با مراجعه به سایت ما تمامی تکنیک های رپورتاژ آگهی را بیاموزید.

چه سایت هایی برای انتشار رپورتاژ آگهی مناسب هستند؟

در نظر داشته باشید انتخاب سایت مناسب برای رپورتاژ آگهی بسیار مهم است زیرا اگر سایت را به اشتباه انتخاب کنید هزینه زیادی را از دست خواهید داد و همچنین اعتبار سایت خود را زیر سوال می برید. هدف اصلی رپورتاژ آگهی گرفتن بک لینک است در نتیجه سایت مبدا اهمیت بالایی دارد. یک سایت برای ایجاد رپورتاژ آگهی باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

·         سایت مورد نظر اسپم نباشد.

·         سایت مورد نظر محلی باشد.

·         سایت مورد نظر آتوریتی بالایی داشته باشد.

·         سایت مورد نظر بازدید بالایی داشته باشد.

رپورتاژ آگهی چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟

با توجه به این که رپورتاژها اغلب در سایت های معتبر و خوب منتشر می شوند، تاثیر بسیار زیادی در سئو سایت دارند. حتما بار ها شنیده اید که حتی در دریافت بکلینک نیز سایتی که از آن لینک دریافت می شود بسیار مهم است. در رپوتاژآگهی نیز لینک سایت مذکور قرار داده میشود بنابراین در سئو سایت ، افزایش بازدید و رتبه بسیار اهمیت دارد. یکی از مواردی که سرعت ایندکس شدن رپورتاژ آگهی را بیشتر می کند سرعت سایت های خبری است. اغلب سایت های خبری با سرعت بالایی ایندکس می شوند. در واقع لینک سایت شما از این طریق زودتر کرال می شود. لینک هایی که در رپورتاژ آگهی قرار می گیرد جزء بهترین لینک ها به شمار می آیند. همچنین سایت های خبری اغلب از آتوریتی و رنکینگ بالایی برخوردار هستند. در حقیقت انتشار رپورتاژ آگهی بهترین روش برای بهبود سئو سایت می باشد.