سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید بک لینک

خرید بک لینک خوب

این روز ها همه سئوکاران ماهر به خوبی می دانند که بک لینک خوب تا چه اندازه در ارتقا و بهبود رتبه سایت در گوگل تاثیرگذار است، اما در عین حال نیز خیلی از افراد معتقدند خرید بک لینک کار اشتباهی است و اصلا تاثر مثبتی ندارد و حتی ممکن است منجر به از دست دادن رتبه شما در نتایج گوگل گردد. اما این موضوع واقعا صحت دارد؟ خوب یا بد بودن بک لینک کاملا بستگی به این دارد سایت ارائه دهنده این خدمات چگونه این بک لینک ها را ایجاد نمایند. اگر خرید این بک لینک ها با روش غیرطبیعی انجام گیرد موجب افت رتبه شما می گردد در حالی که اگر با روش استاندارد و درست باشد نه تنها آسیبی برای سایت شما نخواهد داشت بلکه، موجب رشد چشم گیر رتبه سایت شما می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از خرید بک لینک خوب و بد و دریافت بک لینک های با کیفیت و تاثیر گذار به وب سایت ما مراجعه نمایید.

گوگل بیش از چندین بار اعلام کرده است که با خرید بک لینک های غیر استاندارد مخالف است و در صورت مشاهده چنین امری با سایت مربوطه برخورد خواهد کرد. لینکی که برای سایت شما از طریق خرید بک لینک ایجاد می شود به منظور اعتبار برای سایت شما می باشد که این اعتبار باید حتما واقعی و طبیعی باشد تا نتیجه خوبی را به دنبال آورد. متاسفانه بسیاری از افراد گمان می کنند همواره با خرید بک لینک می توانند سئو بسیار قوی برای سایت خود ایجاد نمایند، در حالی که همه این ها بستگی به شرکتی دارد که از آن بک لینک خریداری می کنید. گوگل کنترل بسیار ویژه ای بر سایت هایی دارد که اقدام به خرید بک لینک می کنند، که این کنترل را به کمک الگوریتم پنگوئن خود انجام می دهد.

اگر شما در خرید بک لینک از سایت های معتبر و با کیفیت لینک دریافت نمایید قطعا در سئو سایت شما بسیار موثر خواهد بود، شما باید شرکت هایی را برای خرید بک لینک انتخاب نمایید که مطمئن باشید از سایت هایی با اتوریتی بالا لینک دریافت می کنند. شما اعتبار این سایت ها را می توانید با سایت موز نیز بررسی کنید.

در خرید بک لینک به چه نکاتی باید توجه کرد؟

·         هرگز بک لینک رایگان دریافت نکنید.

·         از قرار دادن لینک در تبلیغات کنار صفحه دوری کنید.

·         سعی کنید از سایت هایی لینک دریافت کنید که هرکسی قادر به دریافت آن نباشد.

·         برای ایجاد لینک حتما از محتواهای با کیفیت و قوی استفاده نمایید.

·         برای خرید بک لینک به هر شرکتی اعتماد نکنید.

·         از سایت هایی که کارشان تنها فروختن لینک است بک لینک نخرید بلکه برای خرید بک لینک به شرکت هایی اعتماد کنید که در کار سئو سایت می باشند.

·         از ثبت سایت در کامنت دیگر سایت ها دوری کنید.