سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو سایت

سئو و بهینه سازی سایت

سئو به معنای بهینه کردن سای در موتورهای جستجو به خصوص گوگل می باشد، در واقع شما به کمک سئو حرفه ای می توانید آدرس سایت خود را در بالاترین نتایج گوگل به کاربران نمایش دهید و آن ها را برای ورد به سایت خود تشویق کنید. حتی اگر شما طراحی سایت خود را به بهترین صورت انجام داده باشید تا زمانی که عملیات سئو و بهینه سازی سایت را اجرا نکرده باشید نتیجه خوبی برای کسب و کار خود کسب نخواهید کرد، همان طور که می دانید همه مردم برای یافتن محصولات و خدمات خود تنها صفحات اول نتایج گوگل و یاهو را جستجو می کنند. در نتیجه شما برای افزایش ترافیک سایت و افزایش فروش باید از خدمات سئو و بهینه سازی سایت استفاده کنید تا از این طریق بتوانید سایت خود را در صفحه اول نتایج گوگل به نمایش کابران در بیاورید. فراموش نکنید همواره سایت هایی که موفق هستند و کسب درآمد بالایی دارند در بالای نتایج موتور های جستجو دیده می شوند و از سئو بسیار قوی و حرفه ای برخوردار هستند. شما نیز اگر دوست دارید سایت خود را در صفحه اول گوگل و رتبه های بالا ببینید باید از سئو سایت استفاده کنید، برای کسب اطلاعات بیشتر از بهترین خدمات سئو به وبسایت ما مراجعه نمایید.

85 درصد بازدید های یک سایت از طریق موتورهای جستجو به خصوص گوگل می باشد، همان طور که می دانید تمام موتور های جستجو از الگوریتم های به خصوصی پیروی می کنند که این الگوریتم ها دائم در حال به روز رسانی و تغییر می باشند. همان طور که گفتیم گوگل از همه موتورهای جستجو مهم تر می باشد بنابراین الگوریتم های آن بیشتر باید مورد توجه قرار بگیرد. شرکت هایی که خدمات سئو را به صورت حرفه ای و اصولی ارائه می دهند باید بر الگوریتم های گوگل تسلط کامل داشته باشند تا بتوانند فعالیت های صورت گرفته بر روی سایت شما را مطابق با آن ها انجام دهند. از مهم ترین فاکتور های طراحی سایت ارتباط وب سایت با گوگل و موتورهای جستجوگر می باشد. چنانچه وب سایت شما رتبه خوبی در گوگل نداشته باشد کاربران نمی توانند به سایت شما راه پیدا کنند و از خدمات شما بهره مند شوند و در واقع زحمات شما بی نتیجه خواهد باشد. هدف شما از راه اندازی یک سایت نباید تنها حضور در فضای اینترنت باشد تلاش شما باید بر این مبنی باشد که به کمک سئو بخش مهمی از خدمات و فروش سایت خود را در اینترنت برای کاربران ارائه دهید.

زمان و هزینه خود را برای معرفی سایت به موتورهای جستجو به هدر ندهید!

چنانچه موتورهای جستجو از قوانین خزنده تبعیت داشته باشند بلافاصله بعد از این که لینکی از دیگر سایت ها به سایت شما ارجاع گردد حتما به وب سایت شما مراجعه خواهند نمود. این روز ها روش های سنتی هیچ تاثیری در موتورهای جستجو نخواهد داشت. شما از طریق سئو سایت به راحتی می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

یکی از مهم ترین مواردی که در سئو به آن توجه می شود انتخاب کلمات کلیدی است، سئو حرفه ای برپایه کلمات کلیدی هدفمند برنامه ریزی می شود. به این صورت که با این کلمات کاربران هدفمند را که به احتمال زیاد مشتریان شما خواهند بود به سمت سایتتان هدایت خواهند شد. سایت شما باید ترافیک زیادی را از طریق کلمات کلیدی هدفمند سئو دریافت نماید.

مزایای سئو

·         افزایش رتبه سایت در موتور های جستجو

·         افزایش تعداد بازدیدکنندگان

·         تبلیغات هدفمند اینترنتی

·         افزایش چشم گیر فروش

·         کاهش هزینه تبلیغات

روش کلاه سفید سئو براساس رهنمود های گوگل انجام می شود و هیچ روش فریبنده ای در آن به کار برده نمی شود. از آن جایی که الگوریتم ها و رهنمود های گوگل به صورت قوانین و اصول نوشته شده وجود ندارد انتخاب یک شرکت با تجربه و تخصصی در امر سئو اهمیت بسیار زیادی دارد. سئو کلاه سفید نه تنها بر رهنمود ها و قوانین سئو متکی است بلکه تضمین می دهد محتواهای سایت شما در نتایج گوگل به صورت ایندکس شده و رتبه بالایی را کسب می کند.