سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو تضمینی

سئو تضمینی یعنی چی؟

فرآیند سئو و بهینه سازی وب سایت در یک چارچوب استاندارد و زمان بر را سئو تضمینی می نامند. در سئو تضمینی تمامی فرآیند ها در جهت بالا رفتن رتبه وب سایت در موتورهای جستجو به خصوص گوگل انجام می شود.

آیا برای سئو تضمینی هزینه کنیم؟

واضح است بدست آوردن رتبه یک در گوگل تاثیر بسیاری بر وب سایت و کسب وکار شما می گذارد، در نتیجه قطعا ارزش هزینه کردن را دارد. در اصل ضمانت یک قول است و هنگامی که تضمین می دهیم یعنی قرارداد می بندیم که در زمان تعیین شده رتبه وب سایت شما را به صدر نتایج جستجو بهبود ببخشیم.

 تفاوت سئو تضمینی و سئو استاندارد!

سئو استاندارد در مدت زمان بلند مدت انجام می شود در نتیجه زمان کافی در اختیار سئوکار وجود دارد و از تکنیک های استاندارد در راستای تولید کیفیت بیشتر استفاده می کند. در صفحات نخست موتورهای جستجو وب سایت هایی قرار گرفته اند که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. بنابراین در سئو استاندارد افراد هرگز به سراغ تکنیک های مخرب نمی روند. بنابراین سعی کنید در سئو تضمینی از سئوکار حرفه ای کمک بگیرید.

بسیاری از کاربران سایت سوال می کنند که آیا خدمات شما سئو تضمینی ارائه می دهد؟

برخی از شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو بدست آوردن رتبه در صفحه نخست گوگل را برای یک کلمه کلیدی مشخص تضمین می دهند. اما بهتر است بدانید این کلمات کلیدی از نظر درآمد زایی و رقابتی برای شما هیچ سودی ندارد و هیچ فردی بر روی وب سایت شما کلیک نخواهد کرد.در سئو تضمینی شرکت ایران نتورک به شما تضمین می دهد که شما را به هدف مدنظرتان برساند و موجب رضایت شما شود. چنانچه به وب سایت ما مراجعه نمایید متوجه خواهید شد که یکی از شرایط سئو تضمینی ما این است که در صورت عدم رضایت شما همه مبلغ به شما پس داده می شود و این می تواند دلیل معقولی برای اعتماد شما باشد. پیشنهاد می کنم برای فرآیند سئو تضمینی با سازمان و یا شرکتی قرارداد ببندید که استراتژی سئوی شفافی را به شما نمایش دهد و در پایان گزارش کاملی از نتایج  بدست آمده در اختیار شما قرار دهد.